Davao M2M Massage Part 1

Manilagayguy’s post maybe has the longest comment entries I found on the topic - m2m massage. Finding information particularly for provincial areas from over a thousand comments is exhausting because most of the comment entries were about spas in Metro Manila and abroad.  I tried scanning the comments and found only a few about massage and spas in Davao City. It's one of the reasons why I made this post.

The spas and massage centers listed below are limited only to those with male therapists. I will not give ratings to these spas because customer satisfaction is relative – depending on the person’s exposures and experiences with these places. I will only share a few from my experiences and hope to hear from my readers too.

Amaranthus Spa – They have a score of young and goodlooking male therapists. They had a blog with photos of their therapists before but the blog was deleted. There are three branches of Amaranthus Garden in Davao City, one in BO. Obrero along Palma Gil Street, another in Matina just a few meters from Davao City Water District, and in Buhangin, Davao City. They also have a branch in Tagum City. Visit their website HERE.

Asian Massage – this is the place where I had my first m2m massage. The only thing that I don’t like about their massage is the excessive use of oil. They have branches in Bajada in front of Gaisano Mall and Matina in front of Ateneo Grade School.

Body Bliss – I like this spa. So far the best I have tried – or maybe just the masseur. But, I read the same comments in other online forums. For other "type of service" - not with me. I only read one ES experience somewhere online but, it was a hotel service. They have branches in C.M. Recto near Marco Polo Hotel and in Matina in front of Davao City Water District.

Bompikoi – the most popular of them all with regard to the other type of service. It is a beauty parlor with massage service at the second floor. It was closed (not because of raid) because the parlor transferred location. I don’t know if they have reopened the massage service.

2,315 comments:

  1. hala ka namingaw na lagi ang amaranthus....so blue edge na ang sikat karon...

    ReplyDelete
  2. sa pacific spa walay bay es? kung naa kinsa na therapist?

    ReplyDelete
  3. ayaw diha mga bayot kasagaran

    ReplyDelete
  4. sino ba ok sa Blue edge bay? yung bagets?

    ReplyDelete
  5. yung nag sabi na nka nkuha mo n c arthur..confirm ba xa na nag papaES xa?????at anu yung iba sa kanya?..hehehe

    ReplyDelete
  6. mga masseur sa blue edge mga maamoy...hahahaha ayaw ko na dun..bleeeee

    ReplyDelete
  7. dako og oten Si arthur. hehehehe

    ReplyDelete
  8. tilawan nato tanan si Arthur hahaha hehe basta tried Amaranthus Obrero, OK man sad hehehe.... lami ang ES didto, tilap sa tilap jud, pero intrega ko sa blue Edge hehe imagine mawala ang imong kalimutaw sa kalami unya magkamang jud ka heheh kalami gud hahah J here, utgan man sad ta magbasa ani

    ReplyDelete
  9. mas ok sa blue edge.. satisfaction guaranteed ang massage and extra service. dimo na kailangan mag ask pa sa kanila.. the therapist will find ways para ma horny ka while nag ma massage..

    ReplyDelete
  10. pero mas gwapo mga therapist sa amaranthus. try ninyo si mj. he offer extra service but if you want him naked may kamahalan nga lang.. i wont do it again with him.. heheh

    ReplyDelete
  11. may bi dyan sa pacipic spa. si max.im sure. heheh

    ReplyDelete
  12. si mj ok din. pero mas gwapo si arthur. mukhang anak mayaman. pag nagpunta nga sa bahay namin, kala nila friend ko sa ateneo e. di ko masagot es pero tulad nang sabi ni bi... dako! Hehehe! la pa ko nakita dito sa davao na kasing gwapo niyan.
    sa manila may nakuha na ako artista ng channel 7... makukha din ne arthur. at ngayon kasi ang kinukuha ko, mga boylets taga abs... pero di ko masabi kun sino dahil libre lang e... tsaka malaman nila pag binulgar ko. taga IDOL e.
    Pero ito lang, may laban si Arthur sa kanila...
    meron pa daw gwapo sa amar obrero na bago e... yung tisoy daw?! di ko lang alam... may alam ba kayo?!

    ReplyDelete
  13. nako bay! SINO!!!!!????? Nang ingit ka naman e! may kaibigan pa naman ako lumalabas ngayon sa Idol din! Pero di pa kilala!
    agree ako kay arthur! kaso namimili tlga. may mayaman daw kumukuha sa kanya e. sana di i garahe

    ReplyDelete
  14. Bj
    nung unang ginawa ako niyang batang yan sa amar... pagkita ko pa lang... tinigasan na ko pre!! nilabasan nga ako kahit wala pang masyado nang yari e! gwapo talaga! iga itsura! Alang sinabe si Coco Martin! jejeje

    ReplyDelete
  15. Markki
    sa blue edge... mura nga pero parang me amoy? parang alangan ako... may ok ba dun? yung amar naman... gwapo at never pa ako naka encounter nang walang nangyari.
    may nakuha nga ako na bata isang beses... nagustuhan tlga ata ako. Sabi niya "Habang tumatagal ako sa gnagawa ko dito parang nagiging bakla na ata ako"
    Pano hinalikan and sinubo ako. Natuwa talaga. Hihi! Walang daw mga client kamukha ko! Chos ata e... ewan!
    BJ masubukan nga yan! di ko kasi alam jung yan ang kinuha ko dati e. ano ba itsura?!

    ReplyDelete
  16. aw, morag lahi na sad ang mga nag comments, diri with matching nakuhang artista, etc, etc.. well, have fun. ako, looking forward ko sa blue edge kay morag daghan nag comments nga di na kinahanglan mag ask ug ES hehe ipa-horny na lang ka nila, lami hehh! J here from Dubai-Bahrain

    ReplyDelete
  17. @J

    G.TEa here...

    Musta J...sosyal na ang comments dinhi oi!climbs kaau!hahahaha char lang..over oi!to the highest level na artistahay na man jud oi!hahahaha funny kaau!hahahaha

    basta ako ayaw na mo adto sa blue edge para masolo nko!whahahahaha

    ReplyDelete
  18. Sino ang may alam na may bago daw sa amar obrero na tisoy at gwapo? pls comment naman. ty

    ReplyDelete
  19. J here. GreenTea igat hahah, ayaw sad hutda ang mga duga didto bai. humanda sila pag uwi ko hahha mang harvest ko,kaila kag tigang hahah! hay, boring kaau life diri sa middle east. lami japon life sa davao hehehe... Green Tea, suggest kinsa lami didto or sila tanan lami hahah shit.

    ReplyDelete
  20. c chuck ally, yung starstruck from dvo. pwede daw 20k yun.. bet?

    ReplyDelete
  21. cute na rin si chuck kaso too mahal for 20k. si mark nelson is only 40k. siya nalang di ba? Hehehe! Sana may mga cute dito Davao na massahista din no? if may mahanap kayo, share naman! Puntahan ko nga yang Arthur na yan! Matignan nga!

    ReplyDelete
  22. Sa Blue Edge ok ang massage and ES...Chris is ok but I prefer Henry - EXPERT ang rating niya.

    ReplyDelete
  23. @j...

    agwanta sa diha J oi...basta pag uli nimo mao na ni cya!HEHEHE

    pasalubong ha

    see...si henry hawod kaau!go na daun!siya pangitaa ha??hehehe pwede pud si jhong kay super lami!gogo go....grabe oi!chuck allie jud???pero kung lamutakay lang J si Ian jud!hehehe

    G.Tea

    ReplyDelete
  24. hi! sino naman yan si Ian na hawod sa lamutakay? hehehehhe

    ReplyDelete
  25. peste ka GreenTea, ginapainggit jud ko nimo sai mong experienced hahha! J here. poota ning life diri sa middle east, dry pa sa tanang dry, cge lang kog jakol heheh! maayo na lang akong mga kachat from Davao/Pinas, cgeg show, lulu jud sa cam hahaah, sabay mi heheh! anyway GreenTea, lechehos kaau, morag lami jud imong pamati diha ba hahaha! inggit ko......sa Blue Edge ba ni sila Henry (go Dayun sa ES), si Jhong(super lami) Ian(nga lami molamutak, as in lips to lips nga french kiss nga wild, shet)? hahah perte akong pangutana Greentea, tubaga intawon ko, kay kung di ka motubag, magawsan na kog basa sa imong mga reviews hhaahah ahahah!

    ReplyDelete
  26. ^^anon.. work lang gud diha anon. kayud ng kayud lang diha.. pag uli nimo dire sa Davao layu napud imong kayurun.. heheh..

    ReplyDelete
  27. @J...

    kataw-anan man ka J oi...yup yup sa Blue Edge na sila tanan...hahahaha so pag uli nimo avail jud!not to mention J hawod kaau mukitkit og nipples ang mga panuhak!dili jud ka makadili!haaaayyyyy... akong next goal J kay ang mu refuse!tan-awon nko if kaya nko!hahahaha

    basta work diha and pasalubong nko ha!promise???hehehe

    G.Tea

    ReplyDelete
  28. @anon sept. 27... Ian is medyo slim na guy and cute pud basta ask Blue edge about him...just say the magic word...Ian then when your there na...ayaw sa pa jakol ha!foreplay sa...touch touch with lamutak usa pa ang es!para sulit...go go go!

    G.Tea

    ReplyDelete
  29. Asa mahagilap si arthur na branch?

    ReplyDelete
  30. J here. @Agoynoy: mao lagi, kayud usa ko diri hahah! di man stressful akong work, so maka check jud ko diri nga blog heeheh, leche uy, so envy jud sa mga igat igat sa davao samot na ning mga masahista sa mga lalaki hehehe nga lami.....
    @GreenTea, ikaw na jud ang gitagna sa mananagna nga mo-harvest sa mga masahista sa davao, nga moagi jud sila sa imong kamot ug dila haahh! pamilin sad uy hahaha! pero kung ana diay ang blue edge spa, shit, kalami, i love pa naman nga kitkiton ug tilapan akong nipples, makakamang jud kog ahat ani, hahaha! Green, mochupa sila or touch/dila/jakol lang ang ES? klaroha beh kay basa nako kaau haah

    ReplyDelete
  31. ATHUR in Obrero branch of Amar pero mapili siya men. sino pa ba ok dito sa Davao?!

    ReplyDelete
  32. Actually daghan man lami sa davao, dili lang mosulti ang uban kay basin ug didto na pud managan ang mga bayot, ma oriz ang ilang beauty. ginatagotagoan lang ni nila aron sila lang ang makapahimolos.. hahahaha!!!

    ReplyDelete
  33. J...

    so far jakol kitkit touch touch and dil dila pa ako na try...mu try ko esplekar na chupa ang next! naga pachupa sila!for a very low price!hahahaha

    G.Tea

    ReplyDelete
  34. @Anon: Kore ka jan... di lang sila mosulti....ilang solohon ba, laina uy.... heheh

    @GreenTea: Thanks sa info, the best jud ka mag comment ba,.. sunod ba, chupa episode na, pero kung sa dila, kitkit, touch2x pa lang lami na sila, gawsan ka, samot nag chupaon sila shit,kalami. share next nimo trip didto ha hehehe J here. Davao, padayun sa pag uswag! ehhehe

    ReplyDelete
  35. Actually daghan man lami sa davao, dili lang mosulti ang uban kay basin ug didto na pud managan ang mga bayot, ma oriz ang ilang beauty. ginatagotagoan lang ni nila aron sila lang ang makapahimolos.. hahahaha!!!

    - aNO ibig sabihin nito? Sorry.

    ReplyDelete
  36. i just came from blue edge...mark daw name nung masahista.. wlay lami. d xa gwapo d pa tlga marunong mag masahe. para lng nya hinawak hawakan ang katawan ko d man lng na relax katawan ko. then nag offer agad ng es. nung d ako pumayag d man lng ako sinabihan na tapos na pla ang massage.. bad experience sa blue edge. mkadismaya.

    ReplyDelete
  37. Dapat mamili pa rin nga masahista... kahit saang spa ka pupunta meron talagang di pa marunong lalo na kung baguhan... kaya ako mamili pa rin ako kung sino ang matagal na sa spa.. maliban lang kung ang pinunta ko doon ay ang extra service, then i would have to choose kung sino ang bago.

    ReplyDelete
  38. roldan darlin', lami jud ang massage nga real plus ES later on. pero kung uga ang massage, uga pa ang ES or garapal pa ang ES, shet, complain ka sa ilang front office. tell them, I am not happy with the way I was massaged. wa ka na refresh, etc....J here... so far, wa pa ko ka experienced ug panget nga massage. Amar or PAcific spa....kining Blue Edge nga ingon ni Gree Tea nga igat(peace) lami man daw, pero naa sad nag ingon dili lami, bad experienced. unsa ba jud hehehe!

    ReplyDelete
  39. mabuhay!

    hi all..G.TEa here...ayaw na si mark wala jud ko naga massage ana niya sukad tong niadto ko og sayo!hahaha mga 4 pm nagpamassage nko tapos xa nang unang lalaki na masahista so wala man koy mapili so ni go ko!animal dili jud kabalo and ok lang sa iya imong kitkiton iyang nipples pero oi parat parat!hahahaha pero im telling everyone~~ try henry and ian and chris kay todo jud!hahahaha

    ReplyDelete
  40. hahha leche ka GreenTea, parat-parat to kay gisingot, eow hahah! kapanget mokitkit ug nipples nga parat kay gikan sa singit, kanang amoy Safeguard nga nipples kay dala uwag jud hahaah shet! hahha... are u sure kitkit lang sa nipples imong nabuhat Greentea? basig ulo to sa ubos hahahah! u make myday here Greentea, gikapoy jud ko sa office, perteng kiyud, este, kayud hehehe! unya pagkabasa nako sa kitkit thing nga parat ni Greentea, perte nako katawa. yawaa nimo Greentea uy heeheh!

    ReplyDelete
  41. eww. nganong parat man ang adjective nga gipahiran na man na ug oil during the massage. hehehe

    anyways. ill be back soon sa blue edge. I hope ok ang maadto sa ako. anyways has anyone tried rommel of blue edge?

    ReplyDelete
  42. wla nabang ibang massage spa aside from those mentioned above that has an excellent massage plus ES. ung di garapalan ang ES ha, kc ang iba jan prang ES na ung major major service nila hindi na ang massage..anyone can recommend?

    ReplyDelete
  43. wla nabang ibang massage spa aside from those mentioned above that has an excellent massage plus ES. ung di garapalan ang ES ha, kc ang iba jan prang ES na ung major major service nila hindi na ang massage..anyone can recommend?

    ReplyDelete
  44. ganahan ko mag put-up of E.S. Spa. walay massage. ES ra jud with aroma therapy. all masseurs dili bahog singot. hahahahahahah muadto kaha mo ani nga spa mga teh? - WILD here

    ReplyDelete
  45. Wild: Moadto ko for sure, J here! tagpila beh hahahahhha.........dapat naa gihapon massage pero body massage, rubbing against body, unya nude ang masahista, off course hubo sad ang clients. tan-awon nato dili magsiga ang mata hahahha! so wild, naa naka client, ako... for sure moadto sad mga Ateh nako diri hahaha

    ReplyDelete
  46. @Agoynoy: PARAT ang gigamit ni GREENTEA nga adjective sa iyang pagkitkit sa nipples sa masahista ka wa pa man masahe, nagkitkit na ang greentea, igat, bigaon hahaah! peace greentea.kaw greentea ba, halata kaau nga una ang ES sa imo hahahah... igat kaau ka, maypa ka! ehheeheheh J here... agoynoy, share ka sa imong kalipayun diha ha sa imong pag adto sa blue Edge...

    ReplyDelete
  47. @Anonymous October 5, 2010 10:33 PM

    daghan man pud ko experience pero id keep it secret kay naa nako sad experience. heheh..
    basta im entertained on your comments, i bet when you face the massuer pa-demure2x pero pag mahuman na abtik kaau maka-hikap2.. hmmmm. then e.s daun..hahha.. hay goodluck sa tong pagka igat!

    ReplyDelete
  48. wala nay lain spa diri dvo same as bompikoi?

    ReplyDelete
  49. Do females give extra service at Asian Massage? Would you guys know?

    ReplyDelete
  50. Saan ba rito may females na nagbibigay ng ES?

    ReplyDelete
  51. hala naiba ung usapan, naghahanap na ng masseuse. hehehhe peace.
    dax here

    ReplyDelete
  52. ok ba yung si arthur sa amaranthus? meron ba mga gwaping dito sa Davao?

    ReplyDelete
  53. @ J: hahahahaa Thanks J. u r one of a kind.... i like ur ideas, naked masseurs & naked clients... di kaha ta ma-raid ani J? Ok lang basta ang mag raid mga Hunks & Papable.... of course dapat naked pud sila ! Orgy! Orgy! Orgy! wahehehehehe

    - WILD

    ReplyDelete
  54. arthur is the only ok looking among all... merong philip dati pero wla na. i havent seen anyone na ok talaga so far.

    ReplyDelete
  55. KINSA ANG NAKA TRY KAY PJ sa AMAR-JACINTO? OK BA CYA? NAG ES BA CYA?

    ReplyDelete
  56. i went to blue edge...lami sensual massage ni henry kaso maliit sya..balik ako mamaya dun.. i need to unwind and release my human fluid...

    ReplyDelete
  57. @WILD: J here, aguy, kalami kung ang mag raid pogi ug lami sad, down and as in dive dayun haahah bitaw, who knows. sa thailand, pwde ka mag request masahista nga nude sila, meaning, body to body contact, naa gud massage using the hands, pero ang bag-id2x birada as in nakedness againist nudity, kalami awwwwwwwwww hehehheh...... Wild, pasensiyahan muna, sabi nga, magbiro sa lasing at sa bagong gising, wag lang sa taong walang booking, awwwwwwwwww hahaahahah..... si anonymous ba, unwind and release of human fluid jud birada sa iyang massage session, kalami ba ana uy... ako sad, wanna release mine, basta naa ko kasabay hahaha shit! J

    ReplyDelete
  58. @J: kagilok ba sa imo suggestments (suggestion with comments !) oie... heheheheh when i went to thailand, mo try unta kog massage, kaso na afraid ko. niadto na lang ko sa Live Sex nila. as in boy & girl doing live sex on stage. pag balik nako sa hotel, jakul to the max ! ka leche jud oie !!! nagbasol ko nga wa ko niadto sa m2m live sex!!! next time na lang... hehehehehe

    -WILD

    ReplyDelete
  59. Wild, J here, Ikaw ang pinaka plastic ug pinaka tupperware nga naga-comments diri hahahha! peace hay ako, wa jud ko anang live sex, mas lami ang utog live sex sa m2m, pwde paka mogunit, hahhhah mali ka, mali kaayo ka Wild uy hahha! pwde sad duha imong masahista, juice ko, palamian ka taman sa ginhawa, mga 17 years old nga mga masahista, perteng hawda mochupa hahahahha, sabay pa sila hahha! cheaper pa jud ang masahe, take note, baht and pesos, almost similar lang ang rate, lami ang masahe ug extra service hahahaha
    GreenTEA, asa ka teh?

    ReplyDelete
  60. actually, thai baht is nearly 50% more than peso. you go to a place they called Soi. sila pa tatawag sau kaso majority sa mga masseur eh mukhang girl. mas lami pa jud sa pinas. sa davao nakatry ko sa bodybliss pero sa hotel. lami-a sa ES oi... hehehe

    dax10

    ReplyDelete
  61. @J: hahahahaha dili pa kaayo ko bisexual ato panahuna when i went to thailand. ug dili na uso ron ang tupperware, teh. Orocan na. as in Orocan, hahahahahah, ka bibo nimo J oi.... thanks...

    @Dax10: wala lagi ES sa bodybliss spa mismo... so u found a way ha ! nag hotel service ka.. mmmmm smart guy.

    -WILD

    ReplyDelete
  62. I'll be visiting davao city this 21st of October....sino marecommend nyo na masahista for hotel service....please give me a contact number......yong magaling talaga sa masahe at es at saka gwapo din....

    ReplyDelete
  63. unsa number sa blue edge?

    ReplyDelete
  64. J here, reporting live and alive from Dubai and now here in Bahrain. Anyway, BRICKS, ask mo si GREENTEA, cge na sa blue edge....Wild, as in di paka kaau bisex atong nag Thai ka,, wag ka, sa tiyan pa ka sa imong mama, u love dicks na uy, perte ka hehehe orocan hahahah.... bitaw, lami jud ang davao uy, mga laki, di kaau mahal.. ang nakaayo man gud sa masahista, at least pili ang mga fezz, di mga panget, kahit papano biao, may fess value.... di ba? hala humanda sila tanan....

    ReplyDelete
  65. goys ive had enough of philandering.. enjoy everyone.

    ReplyDelete
  66. Magkano ba ang massage + extra service sa BLUE EDGE? need your reply ASAP.Thnx

    ReplyDelete
  67. and ES depende.. dili pareho..

    ReplyDelete
  68. @J: hahahahahahahaha...ROFL
    Nice jud bitaw ang davao... when i go 2 davao, magpa massage jud dyon ko. Of course dili pwede mawala and ES. Amar Obrero ako fav. havent tried amar jacinto & blue edge pa. na curious lang ko sa mga maut (MAUTganon)nga comments about these 2 spas !!!! wahehehehehe i should try it the next time im in davao city,,,,,, thanks J

    -WILD

    ReplyDelete
  69. I've tried Blue edge spa last night, and I'm satisfied with the way the masseur performed an hour massage. In fairness, marunong talaga mag massage. His name is Henry, pero when it comes sa es, handjob lang ako. natatakot ksi ako for any penetration like sucking or more. come to think na marami na clang na offeran ng ES. im just being cautious, mahirap na. Laganap na ang HIV dito sa Davao... Most cases are not reported. Kaya guys ingat din kayo while enjoying... More power sa thread na to...

    ReplyDelete
  70. San banda ang PACIFIC SPA? malapit ba un sa macro polo along CM Recto? Magkano ang massage rate?

    ReplyDelete
  71. ateneoboyz @ 09178429141 or 09285596532

    ReplyDelete
  72. +Sana post real number of people. not fake one's that don't work!

    ReplyDelete
  73. Try these one's : +639285544992

    ReplyDelete
  74. Try these one's : +639285544992

    ReplyDelete
  75. What's the realy number of the Ateneo kids please?

    ReplyDelete
  76. Eric

    Grabe naman tol?! Panay imbento na mga tao dito ah

    ReplyDelete
  77. Justin

    Is it true that there are Ateneo Davao people that are for hire?

    ReplyDelete
  78. Paolo T

    Ako taga Ateneo. La naman e!

    ReplyDelete
  79. 09178429114 yata e

    ReplyDelete
  80. aNO BA TOL? Babuyan na nang numbers duti e

    ReplyDelete
  81. Sam,
    ako naka tikim nang taga Ateneo.... Pero sa Maynila. Sarap pare! kaso medyo 14 pa lang yun bata. Waaahahahaha! Pero im just 23. Wala naman Kaming nagawa masyado

    ReplyDelete
  82. o?! Ako pinaka malupit nagawa ko sa Ateneo was with a Senior. He was 16 yata. Gwapong Chinito pare! Naka maliit na sky blue briefs na maliit sa side ng waist at napaka nipis! sexy ng katawan! liit ng bewang, laki ng pwet and ganda ng dibdib!
    So cute I exploded in him while we were drunk with alcohol and fooling around like hischool kids!

    ReplyDelete
  83. Brian Here
    I agree with the cell numbers listed here! Let's stop listing stupid numbers down that dont work. Not worth it!
    I like the srories about the sex Ateneo kid! Yum! Can you give me his email?

    ReplyDelete
  84. When I was 16 i did it with this 14 year old kid from South Ridge in Alabang. He kida was nerdy but looked super cute with the hair of the guy in Terminator 2? I went to his house and played around in his room. Next thing I knew, I was touching his leg and put my left hand through his loost shorts. He wasnt wearing any underwear and barely had pubes... so i felt his balls a little bit... after stroking his singit i went in further to discover a very hard bird!
    I then pulled out my hand cuase it was my turn to play. He unzipped my pants and reached for my hard bird under my breifs and took it out. He sucked it. I was fully shaved than and still am cuase Im into the clean look. People kinda find it extra sexy e

    ReplyDelete
  85. eto yung tunay na Ateneo +639285544992

    ReplyDelete
  86. Sayang sana asa Maynila ako! bwisit! Paano makuha number nyo pare? gusto ko masubukan yan a!

    ReplyDelete
  87. Last week, ny 15 year old eye candy of a cousin was asked to sleep over my house cause his family was out of town. So after a night of heavy drinking with his friends, he came over and slept here with no cloths exept what he was wearing.
    I lent him a pair f loose shorts and he slept beside me in the bed. Now this kid 15 yer old is no typical 15 year old! He's 5'8, lean, abs to heaven, bubble butt, tan cause he is super chite so he go gets a golden tan from the beach every other weekend in their beach house, tangus ilong cause tisoy.
    I dont know what goe over me but i started massaging him... and he started moaning saying Sarap... I proceeded to massge his legs while he was lying on his stomach. He kept saying sarap... than i went ahead and started ridding up his legs through his shorts... sabi nya sarap daw... so i kept going till reaching his breifs where i continued to massage on top of them... I said, you wanna take this off so i can go deeper?... he pulled them down and next thing i knew, her my toung was rimming him! Sarap!

    ReplyDelete
  88. 09178484721
    09178897802
    09122213548
    09188854689
    09223345648
    09235564823
    09267894562

    ReplyDelete
  89. grabe ateneo kids jud diay ang topic jud dire!!! (mura na mag phedophile uy) no pun intended but thats what i think.

    ReplyDelete
  90. Me too! Its so cheat its free! Depends sa akin jud... 10 years not so big diri. nung 23-25 para pa ding bata naman tayo e. Maybe different if we were 40 and we were picking on a 14 year old, yeah? iba dito. ako nga nakatira pa sa parents ko 2 28 na ko tol.

    ReplyDelete
  91. Gerry

    Pare sarap nang mga bata na yan e! libre pa kamo? Sa bagay...? Nakatikim na din ako ng 16. Pero di ko alam at 27 lang ko nun. Accudente

    ReplyDelete
  92. J and the rest of the gang...

    asa na mo???

    Green Tea!

    ReplyDelete
  93. undang namo ug hatag ug number nga walay pulos....pls. lang. murag wala namay nada ang mga comments dire. halos mga bakak na.

    ReplyDelete
  94. green tea, kinsa mahatag nimo na lalake na student maski dili taga ateneo basta guwapo and nota.. sawa naman ko sa mga masahista ui..please..kanang puti ug tangkad ha...kanang limpyo ug lawas..

    noel

    ReplyDelete
  95. GreenTea: Just arrived. J here. I was traveling in Frankfurt, shit this life, kinabuhing OFW.........back in Bahrain now.... wow ha, naloka-loka ako sa nabasa ko dito hahaha... Yeah, nagmaster ako sa Ateneo kasi.. mga 2002 lang.. sabado kasi class. tapos maraming first year students. heehhehe sa may law school, pag sabado, it is a dead place. so sa mga CR, may naliligaw. so pag ang bata game, go, dive hahah! wala man kaayo tao pag sabado hehe peste.... lami uy! free or minsan magkita mo after heheh dinner, etc hehehe sarap.... so morag enjoy jud ka Green tea....

    ReplyDelete
  96. wow as in J? I'm also taking my masters at addu... ang dami ngang cute nah guys sa elevator nakakasabay ko minsan... paano mo malalaman if game?

    -K

    ReplyDelete
  97. @noel... wa ko kaila mga student oi...hahaha

    @J...sosyal ha...student jud imong tirada!hahahaha

    unsay may balita diri na tinuod beh...daghan number...sa lotto na???hahaha

    ReplyDelete
  98. Wahehehehhhe.... ma crazy ko sa mga blogs for november, naa pay mga celfon numbers galore...hehehehe nawala na ang mga comments about massage at ang hindi maiiwasang ES, hehehehehe @ J: when man ka ari davao?

    -Wild

    ReplyDelete
  99. Justin
    All of the numbers listed on top arent true naman. How come you guys are distroying the site? Let's all just put real numbers of people and talk about our experiences... Especially with Ateneo boys! Hahahaha! I've had one real experience from an Atenean Chinito hottie from Manile when he was 14... Sarap namg bubble butt, clear milk like complecion, Rico Yan/Aj Perez mixx face, topped with tight sky blue thin high cut bikini underwears... Of and strieght shooting and acting but plays with me... just me! Hahahaha! Sarap!!!! I miss it!

    ReplyDelete
  100. Kinsa pa okey mag massage sa blue edge? I tried cris and Henry, they are both good in massage 9/10 that's why I keep on returning there, ES okey pud (handjob lang man ko)... Any suggestions guys? Thanks...

    ReplyDelete
  101. J here...
    K- malalaman mo kung game ang kiddo kung mag 2nd look. sabay tango lang,with matching smile nga dili kaayo pina-igat. ayaw sad pahalata uy. sa Elevator, hadlok man mag inigat hahaah! sa mga CR lang kay most of them walay experienced heheh or ang uban, so curious sa feelings nga nachupa, etc.. sorry for my explicit words...

    Anon: Di jud social teh, kay work related and besides, kung new ka sa places like in Europe, ganahan ka to the max, pero kung usual na nimo like London, wa na kaayo excitement (unless u gonna meet someone, lalo na British-Pinoy nga game hay kalami, tried it, kissing sa park, ako nahadlok or na culture shock, pero go, lami baya hahaha)... 2002 lang to Anon, wala na after that heheeeh wild days galore

    Wild: hayaan mo, kung makauli kog davao, magleave kog email address nako, kita ta sa front desk sa mga massage shop hahah! shucks....Guys, sa Davao City nga atung syudad, there are many chances, even sa among Subd, Buhangin. wont say asa pero basta.....naay mga balay didto nga ang nagpuyo mga students lang, hala, i experienced that jud nga samot naa ko work diha last 2002-2007(2007 ko naghawa ug Davao and now based in Dubai-Bahrain)... red horse lang katapat sa mga laki, fresh pa hahaah! makainum lang sila ug panigarilyo, hahah cheap no! i mean, not our wild acts, ang mga laki ba, dili mahal hahaha! unya game kaayo uy! hahahaha! kaila kag 1:2, ako isa, duha sila? ahhaha ! naa na sad mag comments ani nga uwagan ko hahah! sorry na lang eheheh!

    ReplyDelete
  102. @ J : ahahahahahah ka funny nimo J, jejejejejeje....lingaw kaau ko nag read sa imu blog,,, maayo teh kay international imu ma share sa amu nga experiences.... amua diri kay local ra jud, like mga massage with walang kamatayang E.S. harharharharhar,,,,, maybe someday you will share your experiences with us - Live (not just in blogs) over cold bottles of beer & a platito of mani, as in peanuts teh.... wahihihihihihihi

    Okey ra ng mga reactiones teh nga Left and Right.... like that jud ang social network, such as blogs, ppl differs in opinions and outlook in life
    >>> Peace To All Bloggers <<<

    Hello diay kang Green Tea.

    Be Safe & Happpy always guys.......

    - Wild

    ReplyDelete
  103. @Wild. J here. lingaw lagi... hay, international jud kay work related man... pero nothing compare great things back home.. samot na jud ug davao city, walay bagyo, di kaayo traffic, cheap ang food, cheap sad ang laki hahaha! shet! heheheh! mao man. ang ES sa davao di mapugngan heheh! yeah, ang sanmig light sa Bakbak, i missed that a lot.....mani, crispy tenga, so much of Davao grabe... tapos ang mga coffee shop nga wifi... makalipong jud hahah! mao nang no place like home jud.... Most of my colleagues and my doctor friend diri sa Bahrain, kung moingon kog davao city, they always have the good impression sa DAvao City. Imagine eat-all-you-can, 150 pesos, with lechon pa...... tapos ang Penongs, kalimtan
    unya ang mga masahista nga lami modalag atay hahaah! whoa! I am bubbling about my hometown.

    ReplyDelete
  104. @WILD... hi wild..musta nka?

    @J....cge magkita jud ta ini uli ninyo! love your blogs!hahaha

    GREEN TEA here!

    ReplyDelete
  105. GreenTea, J here. unsa latest diha? heheeh! kamo ni wild pagkita ra gud mo, unya laag mog massage shop hheeh! share dayun hehehh! maypa mo diha heeheh!lingaw

    ReplyDelete
  106. Justin G.


    Any news on the Ateneo boys? Is the philip listed above the real philip before in Amaranthus? can someone call me for any recomendations? Looking for young boys here... Hehe! Call me 09279267006

    ReplyDelete
  107. bacg dili na cla working as a group?

    ReplyDelete
  108. J and G.Tea :

    hello..... wala na ko na base sa davao city but im not far, just 5 hours by bus hehehehhehehhe thats y its easy for me to visit davao city

    it would be great to meet up with you guys. i think it would be fun
    hehehehehheheheeee

    Happy Holidays to All Bloggers,,,, sana may manalo na sa Lotto 6/55 hihihihihihihihihihihihihiiiiiii

    >PEACE<

    - Wild

    ReplyDelete
  109. I went to davao weeks ago. na try ko bluedge. grabe si henry.di ko na elaborate kung bakit. the funny thing was, pag labas ko, marami tao.yun pala may prayer meeting/rosary...doon mismo sa bluedge. na guilty tuloy ako! hehehe

    ReplyDelete
  110. hi! galing lang ako cebu for 4 days, wow nag spa marathon gyod ko, 2x a day imagine that, hehehehe. i tried grand royal spa banilad & lahug and aviary escario and jones. hanep ang aviary ang dami pogi, next time pag makakuha ng promo sa plane. i wanna try pisil and chuva chuva, makabuang ang daming spa na para sa mga bading.pero ok pa rin dito sa davao...

    ReplyDelete
  111. Hi guys! unsa ana itsura jhong? unsa iya facebook? tnx

    ReplyDelete
  112. OMG! Arthur shaved everything! Like he's 12! Ang cute!

    ReplyDelete
  113. kinsa nakatry kay carl of amar obrero? hes a tall guy, biggie and athletic adonis gyud...basketball player ata yun////

    ReplyDelete
  114. Anjan pa ba ang amar obrero?

    ReplyDelete
  115. J here. morag lahi na ang address or location sa AMAR-Obrero

    ReplyDelete
  116. HMMM.. goys paalala lang ang HIV-AIDS sa DAVAO is almost kasing rami na sa MANILA. (GMA-NEWS) ingat ingat lang tayo. Remember na sa huli ang pagsisi. ang sandaling sarap ay di kayang tumbasan ng habang-buhay na pagdurusa.

    ReplyDelete
  117. cno may fb ni arthur? please!

    ReplyDelete
  118. carl is not anymore in amaranthus.

    ReplyDelete
  119. carl has a FB account. he has lots of pics there.

    ReplyDelete
  120. anu po fb ni carl?

    ReplyDelete
  121. just search "carl perez". even chrischad na dating nafeature sa angelicum site andun din sa mga tagged pics ni carl.

    ReplyDelete
  122. There's a Carl Perez na Ateneo law in fb... yun ba?! Hahahaa! Hot yun! The name is so common. what hints can we use to see who he is there in FB?

    ReplyDelete
  123. naga massage pa si carl?

    ReplyDelete
  124. Hi guys! unsa contact numbers ni carl perez? interested me pamasage murag oks kay strong... hehe. pls share. tnx much

    ReplyDelete
  125. yep, biggie nga si carl, yummy din noh? hehehe. sana may number na mapost diri...

    ReplyDelete
  126. Close na ang amaranthus obrero, matina... tingali mosunod na pud ang uban ug close. unsay alternative?

    ReplyDelete
  127. ya ,,, i agree regarding carl perez,, sna nga may mag post ng number nya .. oo we need alternative na spa ,,

    ReplyDelete
  128. Nag freelance massage ba si carl? Kawawa naman yong tao kung bulabugin mo kung hindi na siya nagwork as a masseur.

    ReplyDelete
  129. ok ba tlaga ang blue edge spa ?

    ReplyDelete
  130. For me, I would not go all those massage centers i've read in this page. Instead, I have a textmate who happens to be my soulmate. We checked-in at the hotel and we celebrate to the max. Safe and very contented. I've tried Amaranthus once but the extra service was not good as we did by my textmate. Or why not take the advice of one of the bloggers here, that all of us(discreet)would meet in one place and have fun for free. I wish it would happen. LOL.

    ReplyDelete
  131. @j..hi j musta nka?

    how true na wala na si henry sa blue edge spa???

    G. tea

    ReplyDelete
  132. Hello J, Hi G.Tea

    i was in cebu lately and had 3 massage sessions, heheheheheh

    Fist stop: aviary jones. Ok ang massage but the masseur was not guapo.
    i never gave hint that i liked ES. all the while grabe ang touching-touching. he practically rubbed my feet to his penis, then my hands to his chest & penis while doing the massage. he did not had a hardon while grabe na kaau ko ka hard coz his hands did touched my balls, pubes, and penis. in the end he asked if i wanted ES. i declined coz he demanded 500 pesos for hand job only & i told him i only had 200 pesos extra money for that. wala jud ko nag regret coz he's short & not guapo, heheheheheh

    Second stop: hapuhap in v.rama avenue. dili pud guapo ang masseur (pagka way swerte jud nako nu?) same thing happened, the masseur kept manipulating the areas around my penis. i got a hard on immediately. he kept brushing his private part on my feet, then placed my hand on his chest and private parts. i never responded, deadma effect ba. but he knew that i had a hardon. in the end, he asked the magic words. i applied the same drama - i had 200 pesos extra money. he wanted more. no deal. okey iya lawas, nice mag massage, but dili cya guapo. not my type. so no deal.

    Last stop: K1 massage ramos st. ang masseur dili kaayo bati ug nawong. nice body, maayo mag massage. slight lang ang rubbing rubbing sa private parts. but he did manipulated the area around my pennis. i got instant hardon. in the end, he did asked me if i wanted ES. since mu fly na ko davao next day, i agreed. and he agreed to 300 pesos only. hand job lang, he went naked & let me touch his penis. kitkit to the max jud cya sa ako nipples, diladila to the max sa ako neck, ears & belly button. then i exploded. whew, what a night. its a major major ecstacy

    so kanang ES depende ra jud na sa circumstances. pwede ra mapugngan ang biga oi. basta whatever is your trip, always bear in mind your own safety for every encounter with a guy. for next blog, my sexperience in movie house

    Have a Safe Sex Everyone..... Peace.........

    - Wild

    ReplyDelete
  133. ^^ sa imong case napugngan nimo kay dili "guapo" imong massuers. hehehe
    yes.. be safe than sorry goys. remember alarming ayu ang Sakit dire sa Davao. Find a loyal partner nga ka-gerger. tc y'all

    ReplyDelete
  134. anu masasabi nyo ky carl? naga massage pa yun?

    ReplyDelete
  135. sawsawan n yan c arthur...iba nman nkakasawa din ehh...gusto ko lalakinglalaki..ayoko po kagaya ko..hehehe

    ReplyDelete
  136. dili na kaayu hot topic ang amaranthus no?

    ReplyDelete
  137. Wala na siguro exciting sa amaranthus mao nga hilom na.

    ReplyDelete
  138. J here. Guys, musta? been traveling, shet! was in Naples, Italy for some training. Now back to reality, back to Bahrain..... GReenTea, unsa man ang daga ang panagat? wa lagi ka update sa akoa about sa biga-biga massage cum ES, cum sarap to the bones? basta ingat lang. naka-try kog Moroccan Bath in Naples, as in body scrub, gwapo nga Moroccan. well, wa jud ko kaantus heheeh! u know na. dako ha, take note. 6.5 inches, kadako na lang....gwapo man diay mga Moroccan bisag tan ilang skin, maayo sad heheh! .......... si Wild, as in Wild jud hahah... ana diay jud? mapugngan ang uwag kung panget? anyway, ang gratification sa bayot or silahis kay kanang nakachupa ka or naka-jerjer ug good looking bahalag natuk-an ka... I knew that and I agree and i have the same sentiments. bitaw sad, di sad ko ma turn-on ug shunget. sorry na lang. I am not ugly and I am not too good looking, basta maka turn-on sad ahhah! pero kung shugly, morag luluon na lang cguro nako hahah! eowness... si wild man jud ang reyna sa mga massage spa hunting hehheeh ikaw na jud wild. inggit kaayo ko sa imo. ngano man sad gidimalas ka, pero bati ug poker fess imong nakuhang masseur, as based on your accounts? anyway, cge lang, after all, sa duha ka panahon, na-refresh imong lawas, unya sa ikatulo, kitkit galore banat nimo hahah! ikaw na jud... leche kaayo imong gimik, inggit na sad ko hahaha! anyway, please update us anyone naka Amaranthus. morag mingaw na lagi.....for sure, sa katugnaw sa panahon, lami magpa massage with matching ES basta dili lang batig nawong, sabi na ni Wild..

    ReplyDelete
  139. Namingaw na lagi ang amaranthus...so far ang bago nila na gwapo ay si jv. kinsay naka try na ni jv? pls comment..

    ReplyDelete
  140. @J..hi J musta nka?aha na pud ka ni wara run?

    @Wild..i miss ur comments wild...

    ok mao na ni cya.. last week nangita jud ko og mumassage kay hastang kapuya sa show nko oi...so nibalik na pud ko sa mga ginatawag og BLUE EDGE tapos ang naghandle sa akoa kay si jong... wagi!winner!major-major jud...lami ang hilot unya gidaplisan daun akong balls..human iyang gi grab og gilamas lamas..hehehe paghuman og massage nisulti na sya sa magic words! "magpa extrA ka sir" ang ako pud...dali abtik daun!whahaha... mao to halos misaka akong kalimutaw sa kalami!hehehe

    G.Tea

    ReplyDelete
  141. hello guys, just a warning. the local government of davao is planning to raid all spa that offers extra services. among the list are blue edge and amaranthus. Business bureau started already closing two branches of amaranthus and is determined to close all of its branches. baka maabutan ka ng raid sa loob at makunan ng video having your "heaven pleasure." i knew because i was the one of the last client in amaranthus, matina when the business bureau foreclosed the spa. muntik na akong masarhan. buti na lang walang media that time.

    ReplyDelete
  142. ahahahahah J & G. Tea are back ! How are u both?

    Good to hear from u guys ~~~

    super busy man ang life, there should be time for relaxation.
    All work no sex makes Wild a horny boy ! wahehehehehehe.

    This year naka try kog masseur nga wild pa nako and i never expected it to happen. suki na nako cya. he is a negro, fil-am and very nice mag massage. ang es hand job ra gyud & kitkit to my nipps. he always allowed me to jakul him. super jumbo cya mga 7 inches maybe and very thick as in very tambok iya cock. nice iya body. black beauty pero itumon lang. the last time i went to the spa for massage, walay massage ni happen. he took off my towel and sucked my cock. i tell u i was very surprised. hes a straight acting guy. i had no clues. hehehehehe na attract cguro sya nako kay di man tanto ko ugly face, i have smooth skin and fair complexion heheheheh. sheeeeyyyytttt kalami nya mu bj. as in heaven kaau ko. his thick lips helped a lot. sa sobra excitement nako, i shot my cum inside his mouth. afterwards he exploded his load on my abs.

    it was my first time nagpa massage for 1 hour nga walay massage nahitabo. after 1 week he texted me nga nag resign na cya. we lost contact. dead na sab iya fone. i called his spa, nag resign na daw cya. i miss that guy. one of a kind. dili demanding sa es price. excellent pa ang massage.
    where ever he is right now, i wish him a happy life ~~~~


    - Wild

    ReplyDelete
  143. @wild....

    love it!harsh sya in a very passionate way...hahaha kay gi bj daun ko og pinaabtik!hahaha

    og asa ni na spa??

    P.S.... thnx sa nag warn!appreciated much!

    G. Tea

    ReplyDelete
  144. @Anonymous said.December 7, 2010 5:30 AM

    thanks for the info.abstain sa ko sa massage2x

    ReplyDelete
  145. wa na gyo'y comment dire sa amaranthus...hahay...

    ReplyDelete
  146. Laos na ang amaranthus, dili na siya uso. halos tanan spa naa naman ES depende lang sa diskarte.

    ReplyDelete
  147. sama sa unsa beh...name a few!

    G.Tea!

    ReplyDelete
  148. J here. Grabe [ala Ruffa style pag sultig Gradeeee!] Dec 4 akong last comment, been traveling. I was in Morocco for two days. lami ang moroccan bath pero ang pinakalami didto sa Casablanca kay gwapo kaayo ang moroccan nag nag moroccan bath sa akoa. peste. makautog. anyway, as usual, igat igat birada ang silahis! awwwwwwwww bitaw wa na jud ang amar uy./ lingaw baya jud ko sa amar last Oct 2009 nag uli ko. shet unsaon na lang while gikitkit ka sa masahista unya moabot ang ABS CBN Crew nag raid, shet kaulaw, kagamay sa Davao City hahahah! morag inig uli nako ani, estambay kong Ateneo, duol sa Registrar heheheeh naa man didto akong migo nag work, so naay mga laki didto nga game, awwwwwwwww hahaah I missed my ateneo days, leche! Wild, Green Tea and all Anons,thanks.

    ReplyDelete
  149. dili raid ang nagpa close sa amaranthus oi, kay kung raid pa because or indecent behaviors tanan na unta nga branches ang na close. MPI (Mayor's Permit Inspector) ang nag close sa duha ka branches, kulang ang papers.

    ReplyDelete
  150. J uli na diri oi, aron magkitakits ta ni G.Tea. it would be fun hearing ur stories regarding ur escapades there abroad, hhehehehehee...

    ug e intro dayon mi sa imong mga ateneoboys, lol.

    - Wild

    ReplyDelete
  151. Does anyone know RAFFY YROMA? Masseur daw siya dati sa Amaranthus. Ito fb nya:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000502904869

    san na sya ngayon? magkano service nya? contact no.?

    ReplyDelete
  152. J here. ehehheheh lami jud uli ni. so mao na ang reason nganong na close ang amar, pwde iprocess nimo Wild ang mayors permit and make it sure it is renewed? hehehe arun di ta mawad-an ug kalipay, shet hahaha, really, di jud ko kalimot sa akong amar experienced last Oct2009.....Well ang ateneoboys, pahipi lang ka, ayaw pahalata nga naglaway ka sa ilaha hehehe there are also ateneo students nga nag inusara sa mga village house nila, nga sila lang isa. so mao na ang laming target kay naa place. redhorse nalang kulang hahahah! uy Anon, kinsa nang Raffy Yroma? morag professional kaayo ug face unya taga Holy Cross, so nag part time siyag masseur sa amar, rumour has it, ana ba? pero in fairness, yummy siya, saw him sa FB. morag lami siya hahha!

    ReplyDelete
  153. J if that's hot for you, you should really try Arthur! that's hot! Does anyonw know if there are really Ateneo Boys? Can you text me 09279267006? or ano number nang Blue Edge? please?! Lami ba talaga Henry?

    ReplyDelete
  154. aj

    wala na si henry sa blue edge. gisumbong sa iyang kauban na babae na naga es dsaw siya. naa man gud daw bayad na 1500 pag nagsumbong ka. freelancer na lang siya karon.

    ReplyDelete
  155. mobalhin ra na si henry sa lain nga spa.... ning balik na pud nang arthur sa topic, undanga na na oi.

    ReplyDelete
  156. bayot si arthur - ano ba kayo mga bulag - shooooooooooooooooo- lipad mga maya - kasama si arthur heheheheheh

    ReplyDelete
  157. bitaw...bayot jud na c arthur.....kinsay kaila ni robb louie? taga ama sad na xa....bayot na xa?

    ReplyDelete
  158. hapit na mahurot sarado ang AMA...unsaon na lng....pero okay ra sad nko kay natilawan na nko kadaghanan sa ama...

    chris/chad - lami kau mokiyod2...dako sad xa tarugo.

    mark phillip - lami kaau...tambok na xa kron. pero mochupa pud xa ug mofuck xa nimu.

    ian - bad breath ug gamay otin

    c kim - lami sad nga bata....pero papresyo kaau...

    nakalimot ko sa isa, maoy nakadivirginize nko. peste bayot diay to...eww!

    razel - murag bayot pero dko sad ug tarugo...

    onnin kay lami kau molamutak....mochupa sad...grabee!

    sa blue edge...

    c henry maau momassage ug maau sad sa ES

    c jong panalo kaau.....

    ReplyDelete
  159. bongga!wagi ang comment!hahaha

    G.Tea!

    ReplyDelete
  160. as in bonggang bongga !!! ma crazy ko, teh ,,,,, wahahahahahahahah

    @ J: uli na lage, aron mag baha ang Red Horse, hihihihihihihihhiih

    -Wild

    ReplyDelete
  161. grabe na 2 ha....puro blue edge spa...nwl n btw mga hwd s amar oi....hv tried blue edge spa n henry nag handle s akoa....ok nmn masaj n es nia....saw a guy n gwpo tlg s blue edge but unfortun8ly wala nako nkuha iya #...

    ReplyDelete
  162. hay naku! magpost b ng maling cp #s n fb account? pati un nagsb n taga amaranthus xa e cnungaling.....sa firm meron din naga es pro discreet lng tlg ...f u want magpa home/hotel svc n lng kau para maka igat2 jud maayo....

    ReplyDelete
  163. im from butuan, il be n davao nxt week, alam nyo ba kung may mga bodybuilders dyan na nagmamassage din, gusto ko pamasahe sa kanila, no es, pure massage lang

    ReplyDelete
  164. careful sa mga gays sa amaranthus....ewww! 09215167540,09125345456 and 09124669934...watch out for thses numbers....iisang tao lang yan....bading yan xa...masseur ng amaranthus! kadiri!

    ReplyDelete
  165. 09215167540, 09125345456 and 09124669934 are the same person....bading yan xa. trust me! taga amaranthus matina.....studying @ PWC taking up HRM. nag-OOJT sa Pinnacle Hotel. kadiri na bading!!! sinisiraan mo pa ako sa ibang customer ahhh...sabi mo bading aq? kaw din kaya!!!

    ReplyDelete
  166. hala nag-away na mga masseurs sa amaranthus oh....confirmed jud diay na bading cla? hahahahah c razel tungcaling ba kay bayot kaau...pareha ra na cla ni robb louie veroy.....ug ni arthur herbonueno. chokla!!!

    ReplyDelete
  167. ....ian here:

    trulala ba ang mga ititch? ewness to the highest level!!! kigwa kaau ui! bayot jud diay na cla? tana pa lagi koh buh....

    ReplyDelete
  168. @ian:

    y mhan>? nahandle ka nila? unsa diay ang nahiabo? gibj ka nila? bading ba talaga yan cla? eww!

    ReplyDelete
  169. hahaha hala naunsa na ni! haha

    ReplyDelete
  170. Guys & Gays: stop bitching, will you?

    i find it hard to believe that there's any straight guy na masseur na nag e-ES. come to think of it... branding a masseur as gay, half man, etc., is very subjective,,, opinion varies,,, so much ado about Gayness !

    Lets make Love.... not War..... hehehehehe

    i dont mind if my masseur is closet gay, or less straight guy, as long as he is NOT OPENLY CAMP - nakakaturn-off for me. When a horny customer enters a massage spa, that customer is at least 51 percent expecting an E.S. amenen !!!!! wag mankunwari ~~~ hehehehehehehe.

    Wala lang. im just expressing my views.... lol

    -HAPPY HOLIDAYS TO ALL, and PEACE TO ALL MANkind ~ GAY or NOT.

    -Wild

    ReplyDelete
  171. -Wild friend mo ba ang isa sa namention or isa ka sa mga masseur na namention? naaawa ako sa bang masseur kc nadadamay cla sa kabadingan ng iba. i am sure na c mj na receptionist ng jacinto is not gay but yung ibang namention sure na gays talaga cla....yang c robb louie nagchange name sa fb...natakot? hahahahaha

    ReplyDelete
  172. hahahya. basta mutilaw ug laki parehas ra na. BAYOT!
    careful lang ta sa pakig sex sa mga lake mga kafatid. naay sakit nag atang diha and its spelled A.I.D.S.

    kung dili mapugngan ang kaigat.. find a loyal partner and make love.

    ReplyDelete
  173. sakto jud....ano ba kau..maghanap kau ng adik sa kanto...sure pa kau na lalaki sila....kaya lng sasakit ulo nyo sa mga problema. hehehehe BAYOT!!

    ReplyDelete
  174. hahay! wala na gyod ang amaranthus mingaw na. last week natry nako si _____of masahistafinder. ok sya mo massage ug the best ang es...nakakaloka..

    ReplyDelete
  175. wala na gyo'y bag-o sa amaranthus, murag hinay na gyod. may bago sila business, kinsa'y naka adto na sa pyramid? unsa man diha, disco lang?

    ReplyDelete
  176. hahahahah mabuang ko sa mga comments diri. J here.. too busy at work, yearend man gud, daghang report bahak uy, ofw life hahah! lagi, careful lang gud mga baklosh kung mag inuwag sa masahista. the last time 2009 nag amar ko, naa ES pero discreet, maayo man sad modala. payment is minimal, 500. tapos 2nd balik diha na hehehe ana lang..... kung motry mo, make it sure satisfy mo. kung di ka ganahan sa masahista unya mao na gihatag, u can request for other masseur to do that for u, ana lang.. wag na manira, sayang ang mga real massuer, bayot man sila or wat, it is there job, kung gusto mo, magtapok ta mga bayot, puli2x tag massage, tapos ES hahah eowness, mao na ang eow hahahah! happy holiday everyone.

    ReplyDelete
  177. Bongga ka J..... hehehehehehhe

    No, im not a masseur. wala din akong friend na masseur.

    Im just a lowly client of massage spas. Last week i was in davao city, trying hard to locate blue edge. i didnt find it. so i went to amar jacinto. very easy to find. it was my first time there. so-so lang ang massage. meron es. dili man exciting ang es niya. papresyo pa kaayo. bugason ra ba ug fez, daghan pimples. i dont think i would go back there.

    Peace to All.

    - Wild

    ReplyDelete
  178. for me onin is the best,, sarap nya talaga

    ReplyDelete
  179. naku huwag po kau pumunta jan sa massage parlor sa davao may mga sakit na aids ang mga lalake, nahawa ako

    ReplyDelete
  180. how about DONALD of AMA jacinto?

    ReplyDelete
  181. J here. Anon, nahawa ka sa masahista sa mga Spa? papano? nagpaLUBI ka? kung magpaLUBI ug masahista, gamit ug butas madame, as in condom jud. kung di ka sure, jakol/tilap lang, ayaw pagawas sa duga sa baba nimo...lisud na kung naa ka open wounds, sore sa imong oral cavity....jakolers na lang... aguy, mao lagi na ba, kung marattle sa laki, dive dayun hahaha! nothing beats sa mga bag-ong tubo sa mga kanto2x sa mga subd hahah! my friend in emily homes, ingon niya, sa mga subdivision nila, naay mga bag-ong tubo nga mga uwagan, 50 lang daw, at least, fresh ug dili pa gamit, yawaa sad ana uy, hadlok man na.....anyway, safe sex permi uy...

    ReplyDelete
  182. Na, mao na ni ron, mga bag-ong tubo sa kanto kanto, ma BANTAY BATA 163 jud mo ana... anso pa man na sila oi.. hehe

    ReplyDelete
  183. Anon Dec 25, 2010,, Maraming nagcomment sa previous post mukhang pera daw si Onin at Adam sa Amar Matina pa sila.

    ReplyDelete
  184. mao gyod, mga laspag na man na sila onin ug adam. tama ka murag taxi nga di metro maningil. dapat wala na sila sa spa oi. unta magretire na lang na sila.

    ReplyDelete
  185. asa naman ta muadto oi??

    G.Tea

    ReplyDelete
  186. well, naay mga SPA diha sa Davao nga wala ES kuno, so ngano di mag try tapos ask the masseur kung mag ES or dili? hehehehe secret lang ninyo duha. now kung dili, kaluoy sa bayot hahah uga pa sa desyerto eheheh! J here, laina ani uy. wala na diay kaayo mga SPA nga naay ES? uga sad ko ani inig uli nako, shucks

    ReplyDelete
  187. Tama ka dapat magretire na sina ONIN at ADAM. Hanap na lang sila ng bagong trabaho dahil may edad na sila at bigyan ng chance ang mga young working student therapists. Grabe na rin ang experience nina Onin at Adam sa iba't ibang clients.

    ReplyDelete
  188. ok ba raw si Jonald/ronald., then JB of amar?

    ReplyDelete
  189. guys kinsa nkatilaw kang ivan from amaranthus? lami na xa? ana akoang friend lami daw kaayo.

    ReplyDelete
  190. Happy New Year to you guys. I would appreciate if you can make your comments written in English of Tagalog so that other readers can better understand your comments. Thank you!

    ReplyDelete
  191. sa akin naman bayotan ko ni jonald, pero JB is ok, gwapo sya at magaling. sino si ivan? sya ba yong matagal na sa amar? lami man na sya mo massage.

    ReplyDelete
  192. hanggang jakol at konting lick lang si JB, arte.

    ReplyDelete
  193. bayot pala si JONALD?!

    ReplyDelete
  194. kinsay naka try ni andy?

    ReplyDelete
  195. Onin of amaranthus, alis ka na dito sa spa oi. Buwaya ka - namimick-up at nang-aaagaw ka ng aming clients. Binaboy mo lang sarili mo sa ES daig mo pa isang prostitute. Oi hindi lang ikaw ang nangailangan kami rin.

    Concerned Therapist

    ReplyDelete
  196. Happy New Year to all.

    i tried ivan of amar. his massage is very good. tinapos nya muna ang massage before asking me if i wanna have es. superb ang es nya. we were both naked. pumatong cya saken tapos inipit nya ang aking hard cock between his legs na may lotion, and he pump hard until i shoot my cum. i think thats better than the boring handjob.

    -Wild

    ReplyDelete
  197. saan na amar si ivan nagwork? na intriga ako sa kanya. hehehehehe. ma try nga. gwapo ba sya? or sya yong ivan na matagal na therapist sa amar?

    ReplyDelete
  198. hala ka onin, nagsalita na kasama mo. alis ka nga dyan, hanap ka na lang iba work. narinig ko dyan na gina tsismis mo pa experience mo sa mga clients mo.

    ReplyDelete
  199. @wild

    grabe ha....asa mana banda wild!pwede ako??hahah pila??

    G. tea

    ReplyDelete